Felfázás kezelése

Szeretnék reményt adni azoknak a nőknek akik hasonlóan a felfázással küzdenek és még nem találták meg a hatékony gyógymódot. Szeretném ha tudnád, van remény! Ha már mindent kipróbáltál, akkor is van egy biztos megoldás, hogy többet ne szenvedj a hólyaghuruttól!

Friss topikok

  • Melany: Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj e... (2013.01.15. 15:48) Tavaszi első felfázás
  • kittii14: Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem... (2012.02.21. 13:33) Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!
  • Melany: Szerintem a leghelyesebben teszed! Ha a megelőzésre odafigyelünk, nem kell kapkodni, mert nem lesz... (2010.10.23. 12:35) Szex és egyéb kiváltó okok
  • Melany: Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy... (2010.10.23. 12:35) Válasz Kilanak
  • Kila10: Sziasztok! A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezelést... (2010.10.12. 17:19) Ha nagy a baj

Ha már megtörtént a baj

2010.02.15. 19:03 - Melany

A legfontosabb, hogy ha minimálisan érzed hogy valami nincs rendben azonnal lépj, mert a vizeletben lévő baktériumok (Coli) másodpercenként állítólag duplázódnak, úgyogy fél órán belül, órán belül egyre szorongsabb és fájdalmasabb lesz, ha nem lépsz azonnal közbe.

Amit én ilyenkor szoktam alkalmazni és mINDÍG beválik: tehát amikor kb 5 % ban érzed a bajt. Azonnal beülök egy kád forró vízbe, akár tehestz bele kamillát de még jóbb ha megfőzöd a kamillát teának és azt öntöd a vízbe. Nagyon fontos h ph semleges vag yinkábblugos an öblögesd a testtájékod azon részét.

A LEGFONTOSABB: azonnal igyál meg 0,5-1 liter sima vizet. Tudom hogy nem könnyű, én a kádban ülve kortyonként tömöm magamban. Ez azért fontos, mert ahogy iszod kimossa a szervezetedből a baktériumokat és nem hagyja elszaporodni. (Emlékszel??!, másodpercenként megduplázódnak a bacik, minden perccel fájdalmat kapsz)  Az még jobb ha valami lugosat iszol. EZ a legfontosabb, legolcsóbb megoldás de leghatékonyabb!

Na én ilyenkor szoktam kezem ügyébe venni az aloe vera áfonya dzsuzát, kb 7-8 ezer Ft, de megéti. Az áfonyás palack mindíg ott csücsül a kádam szélén erre az esetre. Elvileg hűtőbe kell tárolni, de én sem szoktam a szabályoknak megfelelően mindent betartani.

SZóval a kád széléről elemelem és kb 5 nagy kortyit iszok. Ennyi elég is. Nem kell túlzásba esni.

Na ha ez megvan, akkor beveszem a kis gyóügyszeremet amit az én drága doktornőm Dr. Villányi Kinga  írt fel nekem. Következő bejegyzésbe Róla is beszélek részletesen.

Szóval bármilyen meglepő a gyógyszer a SUMMETROLIM. 2 egész db ot benyomok.

Ezek után várom a csodát. ha kellően kihült a víz: kimászok belőle és jól felöltözök 2 nadrágot veszek (pizzi, vagy cicanadrag) esetleg köntöst és 2 takaróval jól betakarózok és igyekszek visszaaludni. (Ez általában nálam hajnalban szokott megtörténni, éjszaka ébredek fel, hogy valami nem stimmel. Persze hogy nem várom meg a reggelt)

Reggelre mire feléábredek már másnaposan ébredek (másnapos jelentése: a fájdalmaim másnaposak, alig észrevehető, szinte örülök nekik. aki tudja milyen a fellfázás és általában csak pár napig tart, de az első nap a legdurvább. na ezért nevezem másnaposnak. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://felfazas.blog.hu/api/trackback/id/tr911761079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása