Felfázás kezelése

Szeretnék reményt adni azoknak a nőknek akik hasonlóan a felfázással küzdenek és még nem találták meg a hatékony gyógymódot. Szeretném ha tudnád, van remény! Ha már mindent kipróbáltál, akkor is van egy biztos megoldás, hogy többet ne szenvedj a hólyaghuruttól!

Friss topikok

  • Melany: Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj e... (2013.01.15. 15:48) Tavaszi első felfázás
  • kittii14: Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem... (2012.02.21. 13:33) Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!
  • Melany: Szerintem a leghelyesebben teszed! Ha a megelőzésre odafigyelünk, nem kell kapkodni, mert nem lesz... (2010.10.23. 12:35) Szex és egyéb kiváltó okok
  • Melany: Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy... (2010.10.23. 12:35) Válasz Kilanak
  • Kila10: Sziasztok! A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezelést... (2010.10.12. 17:19) Ha nagy a baj

Tavaszi első felfázás

2012.04.05. 20:49 - Melany

Címkék: felfázás tavasszal

Visszanéztem legutóbbi bejegyzésemet és hihetetlennek tartom, de tényleg másfél éve volt az utolsó felfázásom.

Persze hogy tavasz és már egy szál bugyiban kellett flangálnom az erkélyen...sikerült is felfáznom.

Gyorsan bevettem 2 summetrolimot, ahogy szoktam, de sajna nem volt itthon semmilyen ásványvíz, meg tea se más ital, így kénytelen voltam a csapvizet inni. Nem érdekel mi van benne, a lényeg hogy átmossam gyorsan a szervezetem és kimossam az óránként duplájára szaporodó bacikat minél hamarabb.

Jelenleg kb 35 %-os nak mondanám a felfázásom állapotát, hisz emlékszek ennél rosszabb is volt már, így próbálok reálisan látni és értékelni. Nem baj ha nem fáj nagyon, hisz talán időben bevettem a gyógyszert. Ha már kijön és utána veszem be, akkor a felfázás elviselhetetlen, egész nap csupán a forró vízben ülnék.

Reggel jelentkezek a fejleményekkel. Sok jót hallottam mostanában algáról, de utána kell néznem, hogy erre a problémára hatásos e.

Jó éjt kedves olvasó, most búcsúzok és iszok még egy fél litert a csapból :)

A bejegyzés trackback címe:

https://felfazas.blog.hu/api/trackback/id/tr604366371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lana.d 2012.06.26. 23:42:21

Szia!
Nekem sajnos a felfázásom még február körül kezdődött, addig sosem volt jellemző, vagy csak nagyon enyhéh, viszont mindig torokgyulladáshoz, megfázáshoz volt köthető, amit a torkomra felírt gyógyszer mindig el is mulasztott.
Csakhogy tél óta folyton visszatér a felfázásom, túl vagyok egy egy hónapos antibiotikum kezelésen (sumetrolim, zinat) meg előtte szedtem csak erre egyéb antibiotikumot is, de az a baj, hogy könnyen megfázom, és ebből mindig felfázás alakul ki.

Továbbá nagy problémám, hogy pl.: futás közben vizeletcsöpögésem is van, ami szintén kellemetlen... :(((

Az egy hónapos antibiotikus kezelést urológus írta elő, de sajnos még most se vagyok tökélestesen jól.....

Nem tudom mit kéne tennem, tőzegáfonyát, speciális gyógyteakeveréket is próbáltam kúraszerűen de az sem jó maximálisan, meg szerintem egy idő után a szervezet úgyis hozzá szokik....

Can anyone help me?

windyke 2013.01.10. 21:02:36

Szia Melany,

köszönöm, h megosztod tapasztalatod.
Hasznosnak találom az oldalt.
Délután, ahogy hazajöttem, éreztem, h vmi nem ok. Elmentem wc-re, onnantól kezdve folyamatosan járok, néha épp, h odaérek.
Egyből ülőfürdőt vettem, és elkezdte inni szénsavmentes ásványvizet. Rövid időn belül közel egy üveggel megittam. (1,5 l) Majd főztem kamillát, és megint ülőfürdőt vettem. Sajnos nincs Sumetrolinom itthon, és ahogy néztem vényköteles. Egy doboz monural van itthon. Szted mit tehetek még, h az éjszakát átvészeljem?
Válaszod előre is köszönöm!

Melany 2013.01.15. 15:48:04

Szia!

Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj egy orvossal, aki felírja Neked a gyógyszert, vagy mást ajánl Neked. Én mégis azt mondom, hogy figyelj a megelőzésre, ha most már tudatosan készülsz rá és próbálsz odafigyelni, nem fogsz felfázni. Nekem már nagyon régen volt az utolsó, de talán a bejegyzésekből is látszik. Szóval van megoldás, csak a megelőzésre koncentrálj.


süti beállítások módosítása