Felfázás kezelése

Szeretnék reményt adni azoknak a nőknek akik hasonlóan a felfázással küzdenek és még nem találták meg a hatékony gyógymódot. Szeretném ha tudnád, van remény! Ha már mindent kipróbáltál, akkor is van egy biztos megoldás, hogy többet ne szenvedj a hólyaghuruttól!

Friss topikok

  • Melany: Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj e... (2013.01.15. 15:48) Tavaszi első felfázás
  • kittii14: Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem... (2012.02.21. 13:33) Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!
  • Melany: Szerintem a leghelyesebben teszed! Ha a megelőzésre odafigyelünk, nem kell kapkodni, mert nem lesz... (2010.10.23. 12:35) Szex és egyéb kiváltó okok
  • Melany: Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy... (2010.10.23. 12:35) Válasz Kilanak
  • Kila10: Sziasztok! A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezelést... (2010.10.12. 17:19) Ha nagy a baj

Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!

2010.10.23. 09:09 - Melany

Mivel eddig sok - remélem hasznos - tanáccsal láttalak el Titeket, ezért most ismét saját bőrömön fogom Nektek megmutatni a felfázás kezelése otthon, házilag módszerekkel.

Reggel 8 óra. Arra ébredtem, hogy fázik a lábam és kikandikál a paplan alól.

Mivel én már a megelőzésre nagy szerepet fordítok - lásd derékvédő, sok folyadék, mezítlábas járás kiiktatása - így elöszőr nem értettem az okát, hogy hogy fázhattam fel ismét. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy a mezitlábas alvás csak akkor megfizetődő, ha meleg van a lakásban. Nálunk viszonylag alacsony a hőmérséklet - 21 fok - így a téli időszak közepével, ha nincs fűtés hát igencsak merész az aki mezitláb alszik. Pedig utálom a zoknit éjszakára, meg hát muszáj lélegeznie a bőrömnek szabadon.

Tehát reggeli szokásos hadművelet, 2 db summetrolim, fél liter viz ( lúgos víz PH 9 est vettem még minap) és meleg kád fürdő. Ez volt fél órája és a fejleményekről itt fogok

Nektek beszámolni! Most jön a várakozás :-(

----------------------

12 óra: minden panaszom megszünt. Vagy 2 liter folyadékot megittam. Nem szeretném elkiabálni, de úgy néz ki megoldódott. Semmi mást nem vettem be. Lúgos vizet ittam, amit ezek után nem ajánlok senkinek, mert 3 órája trónolok, annyira hasmenésem lett tőle. Igencsak felborította a bélflróra egyensúlyomat.  Ha már itt tartunk, ha Te is küzdesz hasmenéssel, ajánlom ezt az oldalt: 

http://hasmenes.lap.hu

Sok hasznos tanácsot kapsz. Szóval egyik panasz elmúlt (felfázás) másik előjött (hasmenés).

most még több folyadékot kell inni, mert ilyenkor is a folyadékvesztés nagy és pótolni kell.

De legalább a fefelfázásom elmult. HIheteltennek tartom még mindíg, hogy működik! Alig 4 óra alatt elmúlt az összes panaszom!

Mára ennyit lányok. Vigyázzatok  és előzzétek meg a bajt!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://felfazas.blog.hu/api/trackback/id/tr742392391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kittii14 2012.02.21. 13:33:40

Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem kell, és vizeleti fájdalom , öszvissz ennyi, szerintem felfáztam mert az igaz h egyáltalán nem öltözöm rétegesen .Neked milyen tüneteid voltak , ? Légyszives válaszolj szeretném ha mihamarabb elmulna .:) Köszi:/:))))))


süti beállítások módosítása