Felfázás kezelése

Szeretnék reményt adni azoknak a nőknek akik hasonlóan a felfázással küzdenek és még nem találták meg a hatékony gyógymódot. Szeretném ha tudnád, van remény! Ha már mindent kipróbáltál, akkor is van egy biztos megoldás, hogy többet ne szenvedj a hólyaghuruttól!

Friss topikok

  • Melany: Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj e... (2013.01.15. 15:48) Tavaszi első felfázás
  • kittii14: Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem... (2012.02.21. 13:33) Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!
  • Melany: Szerintem a leghelyesebben teszed! Ha a megelőzésre odafigyelünk, nem kell kapkodni, mert nem lesz... (2010.10.23. 12:35) Szex és egyéb kiváltó okok
  • Melany: Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy... (2010.10.23. 12:35) Válasz Kilanak
  • Kila10: Sziasztok! A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezelést... (2010.10.12. 17:19) Ha nagy a baj

Válasz Kilanak

2010.10.12. 17:43 - Melany

Szia Kila!

Nem vagyok sajnos doktornéni, de ami nekem milliószor bejött, ahogy olvashatod is a honlapon, rengeteget igyál (a bacik folyton szaporodnak, így kimosod a szervezetedből őket.
Ha lehet szénsavmentes vizet, lugosítani kell, savas dolgokat teát ilyesmit kerüljed el.
igyál meg pár óra alatt 1-2 liter vizet. Ha teheted áfonyát (lehet kapni szárított áfonyát) is egyél, az is nagyon jó, meg az aloevara nak van az áfonyás gélje:
http://www.mlmtermekek.hu/index.php?route=product/product&product_id=196

én nem árulok semmit, tehát nem ezért írom, amúgy ha van a környezetedben aki ezzel foglalkozik 9 ezer helyett 6 körül be tudod szerezni.

nekem a Summetrolim gyógyszer 2 db egyszerre elmulasztja azonnal, de ezt nem mondhatok én ilyet Neked, hisz ezt a doktorodtól kéne megkérdezni
ki tudja érzékeny vagy e rá vagy sem. Mindenesetre a sok viz átmossa a szervezetedet folyamatosan igyál!

az intim területeket folyamatosan mosd egy nap sokszor, és ha lehet van az ezüstkoloid tartalmú szer, azzal is átmoshatod. Főleg ha elmész a mosdóba utána mindig mosakodj meg. ha rendbejöttél pedig nagyon figyelj rá, fő a megelőzés hogy soha többet ne legyen bajod.

KILA! HA ENNYI IDEIG FEL VAGY FÁZVA, AKKOR AZONNAL MENJ ROORVOSHOZ! A FELFÁZÁS MAX 1-2 NAPIG TART NORMÁL ESETBEN, NÁLAM HA MINDEN JÓL MEGY PÁR ÓRÁT A SAJÁT MÓDSZEREIMMEL, DE HA HETEKIG ELHÚZÓDIK AKKOR ORVOSHOZ KELL FORDULNOD!

 

Melany

A bejegyzés trackback címe:

https://felfazas.blog.hu/api/trackback/id/tr242366014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kila10 2010.10.20. 15:45:14

Hát,még jó,hogy írtad...folyamatosan teát iszok :( De akkor az épp mellettem gőzölgő csésze teát is kiöntöm.
Igyekszem sok vizet inni,mindig melegben tartani a lábam,derekam...
Fürdőt is veszek folyamatosan. Láttam boltokban,lehet kapni bioáfonyalét,igaz nem aloe verásat,de az is jó?
Köszönöm a válaszodat :)

Melany 2010.10.23. 12:35:07

Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy az áfonya is savasít, mégis jó. Tehát nem lehet egyértelműsíteni. Én ha iszok akkor zöld teát, vagy keverem a zöld teát fekete teával, úgy jobb az íze. Írtam Neked, hogy ha ilyen sokáig tart AZONNAL FORDULJ ORVOSHOZ. Lehet még más következménye is , ha elhanyagolod. Csak egy jó dokit kell kifogni! Hová valósi vagy? Hátha valaki a Te városodban tud mondani jó urológust!


süti beállítások módosítása