Felfázás kezelése

Szeretnék reményt adni azoknak a nőknek akik hasonlóan a felfázással küzdenek és még nem találták meg a hatékony gyógymódot. Szeretném ha tudnád, van remény! Ha már mindent kipróbáltál, akkor is van egy biztos megoldás, hogy többet ne szenvedj a hólyaghuruttól!

Friss topikok

  • Melany: Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj e... (2013.01.15. 15:48) Tavaszi első felfázás
  • kittii14: Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem... (2012.02.21. 13:33) Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!
  • Melany: Szerintem a leghelyesebben teszed! Ha a megelőzésre odafigyelünk, nem kell kapkodni, mert nem lesz... (2010.10.23. 12:35) Szex és egyéb kiváltó okok
  • Melany: Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy... (2010.10.23. 12:35) Válasz Kilanak
  • Kila10: Sziasztok! A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezelést... (2010.10.12. 17:19) Ha nagy a baj

Ha nagy a baj

2010.02.15. 19:11 - Melany

Vannak azért olyan napok, amikor éjszaka nem ébredsz fel, vagy nem tudsz rögtön kádba ülni, mert épp a munkahelyeden vagy. Na akkor azonnal menj el orvoshoz!

Ha Pécsett élsz ajánlok Neked valakit, aki megváltoztatta az életem: Dr. Villányi Kinga Doktor Nő!

Nem csak kedves és tényleg foglalkozik a bajoddal, hanem egyedi kezeléseket talál ki!

Pl nem ír fel azonnal Tarividet, ami úgysem használ metr már úgyis 20 kúrát életedben végigcsináltál és úgyis immunis vagy rá.

Engem mindenféle vizsgálatra elküldött, kb 1 évig tartott még teljesen kikezelt és odáig jutottam hogy cska az éjszakai fél órás szenvedés maradt meg a másnaposság. Nagyon köszönöm Neki és nagyon hálás vagyok érte.

Szóval Nekem elmondta a DoktorNő, hogy eze a bacik, amik alapjába véve megtalálhatók a hátsódba (pl ezért fontos az alapos tisztálkodás meg a wc-zés után a megfelelő higiéniai ápolás. Szóval ezek a bacik (itt térek vissza a tanga bugyira) akár a bugyidon keresztűl, ha túl szűk és bevág a fenekedbe szépen levándorolnak a puncidihg és már meg is van a baj.

EZért felírt a Doktornő nekem SUMMETROLIM-ot, amire állítpólag ezek a bacik allergiások. Nem erre találták ki ezt a gyógyszert, de mivel nem szeretik a bacik, ezért nagyon hatékony. Lásd az előző blogomban, nekem mindíg beválik.

Viszszatérve a Doktornőhöz, Ő is meg asszisztense is nagyon rendes és segítőksz.

Pécsett a Munkácsy Urulógián rendel és az Irgalmasok uti rendelőbe is. A rendelési időt sajna nem tudom, már nagyon régen voltam Nála, szerencsére :-) de a telefonszáma megvan, ezeken próbálkozhatsz.

72/ 507-300, 507-360, 514-260

Keresd bátran, Nekem segített! Neked is fog!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felfazas.blog.hu/api/trackback/id/tr771761116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kila10 2010.10.12. 17:19:51

Sziasztok!

A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezeléstől(aminek lettek kellemetlen mellékhatásai) a gyógynövényes teás "kezelésig" mindent kipróbáltam...forró fürdőt,mindent,de a derekamnál még mindig "fájok" egy kicsit és folyásom is(ami a doki szerint attól van)még mindig van. Kérlek adjatok tippet,hogyan tudnék kimászni ebből.
Köszönettel:K.L.


süti beállítások módosítása