Felfázás kezelése

Szeretnék reményt adni azoknak a nőknek akik hasonlóan a felfázással küzdenek és még nem találták meg a hatékony gyógymódot. Szeretném ha tudnád, van remény! Ha már mindent kipróbáltál, akkor is van egy biztos megoldás, hogy többet ne szenvedj a hólyaghuruttól!

Friss topikok

  • Melany: Szia! Bocsánat, hogy csak most válaszolok, gondolom azóta elmúltak a tüneteid. Javaslom beszélj e... (2013.01.15. 15:48) Tavaszi első felfázás
  • kittii14: Szia.Nekem 1 napja vannak olyan tünetetim , hogy alhasi fájdalom, többször érzem azt hogy pisilnem... (2012.02.21. 13:33) Ma pontosan az történt velem, amitől már régóta féltem. Felfáztam!
  • Melany: Szerintem a leghelyesebben teszed! Ha a megelőzésre odafigyelünk, nem kell kapkodni, mert nem lesz... (2010.10.23. 12:35) Szex és egyéb kiváltó okok
  • Melany: Az áfonya minden formában jó, de a tőzegáfonya a legjobb. Én is szoktam teázni, nem érdekel, amúgy... (2010.10.23. 12:35) Válasz Kilanak
  • Kila10: Sziasztok! A segítségeteket kérném. Fel vagyok fázva elég hosszú ideje,az antibiotikumos kezelést... (2010.10.12. 17:19) Ha nagy a baj

Első lépések: megelőzés

2010.02.15. 18:53 - Melany

Amit mindenképpen a figyelmedbe ajánlok, amit már mindenki tud, de sosem elég ezerszer figyelni ezekre:

Ne járkálj mezítlább, ha fázik a lábfejed húzz inkább 2 zoknit és a derekad sosem legyen kinn! Mindíg öltözz melegen!

Amit én szoktam viselni az a deréköv, most már ezer féle színben és méretben kapható, minödssze pár ezer Ft (2.500 körül) és horhatod a nadrágod alatt és felett is, akkor is divatos.

A megelőzésben nagyon nagy szerepe van. Én minden télen, tavasszal és őssze hordom, amikor csak hideg van. Április egyébkánt a legrosszabb időszak, akkor kell leginkább odafigylned magadra, mert télen az ember még csak csak felöltözik, de mikor megérzi az első napsütést, úgy érzi nem kell már az az öv. Ja és ne ülj le se áprilisba se máskor (kivéve nyáron) a fűre, vagy hideg kőre.

Az övet itt is meg tudod venni. http://www.derekdolog.hu/

A megelőzéshez az öv meg a fentiekkel leirtak mellet nagyon fontos, hoyg vannak bizonyos vitaminok, tápanyagok amiket ha beviszel a szervezetbe inkább megelőzheted a bajt.

Nekem a doki anno az Urovaxom nevű gyógyszer írta fel, ami egy megelőző gyógyszer, nem tudom pontosan hoygan hat, de azóta a tüneteim is ritkábbak voltak, bár már aha jól tudom nem lehet kapnia. Valahogy úgy tudnám leírni, hoyg a petefészek vitaminja. Kérdezz utána a dokidnál, sokat segít.

A gyógyszer mellett az áfonya mindenféle kiadásban, formában nagyon hatékony meg a tőzegáfonya is. Keress rá a neten én az Aloevera Berry nektárját iszo, ezt akkor is ha már megvan a baj, de főleg akkor, mert nem túl olcsó. Na akkor viszont belehúzok :-)

De vannak tőzegáfonya kapszulák, nagyon jó ez is.

A megelőzés 3. fontos lépése a lugosítás. Na ez az amit én egyáltalán nem tartok be. Nem akarok a reggeli pohár tejemről lemondani sem az Ice Teámról. Pedig mindkettő savasít és a megfelelő hüvely optimális egyensúlyodat úgy tudod megtartani, hogy lugosítasz. Pl lugosító víz kapható, de a legjobb az ananász. Én sajna nem szeretem, úgyhogy ezt a fázist kihagyom.

Lehet neked sem kell mindent betartanod lépésről lépésre, elég ha csak ami számodra könnyen tartható, alkalmazod.

Még egy dolog amit később részletezek, de azért a megelőzéshez is hozzátartozik. NE járj tanga bugyiba, legalábbis ne oylanban ami aztán végképp a popsidba vág. Később elmagyarázom miért!

Ennyit röviden a megelőzésről.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felfazas.blog.hu/api/trackback/id/tr751761040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása